Τα παρακάτω συμπληρώνονται μόνο αν δεν χρησιμοποιείτε Πελάτη Λιανικής.
Για την σωστή μεταφορά των στοιχείων των πελατών από το eshop χρειάζεται να υπάρχει αντιστοίχιση ορισμένων κωδικών που χρησιμοποιούνται από τα δύο συστήματα. Κωδικοί χρησιμοποιούνται για:
Για να κάνετε μια νέα αντιστοίχιση για τις δυνητικές χώρες πελατών, στο τμήμα Προσθήκη επιλέξτε την χώρα που θέλετε και προσθέστε τον κωδικό της χώρας που έχετε στο SoftOne.
Πατώντας Καταχώρηση η εγγραφή θα εμφανιστεί στο πάνω τμήμα της οθόνης.
Υπάρχει και η επιλογή της διαγραφής μιας αντιστοίχισης πατώντας το X
Το ίδιο περιβάλλον και διαδικασία υπάρχει και για τους Νομούς και τα Νομίσματα.
Για την αντιστοίχιση των τρόπων αποστολής και πληρωμής των δύο συστημάτων χρειάζεται να γίνει εισαγωγή και του κωδικού που χρησιμοποιείτε στο eshop και του αντίστοιχου κωδικού στο SoftOne
Για τον τρόπο αποστολής χρειάζεται να βάλετε και τον κωδικό των εξόδων του SoftOne στον οποίο θα πηγαίνουν τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας.
Καταχωρήστε τον κωδικό που χρησιμοποιείτε στο Eshop, μια ονομασία για την εγγραφή (πχ. Ταχυδρομείο, DHL), τον κωδικό του αντίστοιχου τρόπου αποστολής στο SoftOne, και τον κωδικό των εξόδων.
Για τους τρόπους πληρωμής υπάρχει το ίδιο περιβάλλον.
Αν στις βασικές ρυθμίσεις έχετε επιλέξει "Χρησιμοποιεί χαρακτηριστικά", τότε τόσο τα είδη από και προς το eshop, όσο και οι παραγγελίες, θα μεταφέρονται με τα χαρακτηριστικά τους.
Το SoftOne χρειάζεται να καταχωρηθεί η παραγγελία με χαρακτηριστικά είδους, αν έχετε δηλώσει στο SoftOne ότι το είδος έχει χαρακτηριστικά.
Λόγω της τελείως διαφορετικής αντιμετώπισης των χαρακτηριστικών από το Virtuemart και το SoftOne, ο μόνος τρόπος αντιστοίχισης των χαρακτηριστικών είναι μέσα από της περιγραφές τους. Η αντιστοίχιση και η μετατροπή από το ένα σύστημα στο άλλο πραγματοποιείται στο DSConnector.
Το SoftOne σας δίνει την δυνατότητα να δώσετε μέχρι τρία χαρακτηριστικά σε κάθε είδος. Τόσα είναι και το μέγιστο των Custom fields που μπορείτε να ορίσετε στο Virtuemart. Το πρώτο χαρακτηριστικό του SoftOne θα μετατρέπεται από και προς το πρώτο Custom field που ορίσατε, και ούτω καθ' εξής.
Η περιγραφή του χαρακτηριστικού του SoftOne πρέπει να είναι ίδια με το όνομα του Custom field του Virtuemart.
Οι τιμές που παίρνει το χαρακτηριστικό στο SoftOne πρέπει να ίδια με τις τιμές του Custom field στο Virtuemart.
Μπορούν να καταχωρηθούν διαφορετικά χαρακτηριστικά στην ίδια θέση, αρκεί να έχουν διαφορετικές περιγραφές.
Πχ.
Έστω ότι εμπορεύεστε ρούχα και παπούτσια. Τα ρούχα τα παρακολουθείτε κατά χρώμα/μέγεθος και τα παπούτσια κατά μέγεθος μόνο.
Στο SoftOne όλα σας τα ρούχα έχουν σαν πρώτο χαρακτηριστικό το μέγεθος και σαν δεύτερο το χρώμα. Τα παπούτσια έχουν σαν πρώτο
χαρακτηριστικό το μέγεθος.
Το μέγεθος των ρούχων το περιγράφετε "Μεγεθολόγιο ρούχων", το χρώμα "Χρωματολόγιο ρούχων" και το μέγεθος των παπουτσιών "Μεγεθολόγιο παπουτσιών"
Το "Μεγεθολόγιο ρούχων παίρνει τιμές "Small, Medium, Large", το "Χρωματολόγιο ρούχων" παίρνει "Μαύρο, Λευκό, ..." και το "Μεγεθολόγιο παπουτσιών" "36, 37, 38, 39, ..."
Στο Virtuemart πρέπει να ορίσετε τα εξής Custom Fields:
Σε κάθε ρούχο θα βάλετε τρεις φορές το Custom field "Μεγεθολόγιο ρούχων" με τιμές "Small, Medium, Large", και όσα χρώματα έχετε θα βάλετε "Χρωματολόγιο ρούχων" με τιμές "Μαύρο, Λευκό, ...". Στα παπούτσια θα βάλετε το αντίστοιχο Custom field με τιμές τα διαφορετικά νούμερα παπουτσιών που έχετε.
H ρύθμιση των χαρακτηριστικών είναι έτοιμη. Μπορείτε αν κάνετε κλικ σε κάποιο χαρακτηριστικό και να δείτε τις τιμές του. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε εύκολα να κάνετε Copy/Paste των λεκτικών στο Virtuemart.
Όλη αυτή η διαδικασία και ρύθμιση εξασφαλίζει σωστές καταχωρήσεις των παραγγελιών στο SoftOne, και είναι απαιτούμενη μόνο αν παρακολουθείτε τα είδη σας κατά τα χαρακτηριστικά τους.
Αυτή είναι πρώτη σελίδα που εμφανίζεται όταν συνδεθείτε στην υπηρεσία. Εδώ υπάρχουν όσες παραγγελίες δεν μπόρεσαν να μεταφερθούν στο SoftOne. Υπάρχει ο αριθμός της παραγγελίας του eshop, η ημερομηνία και ώρα που αυτή παρελήφθη για επεξεργασία και το μήνυμα του προβλήματος που παρουσιάστηκε κατά την ενημέρωση στο SoftOne.
Επιλέγοντας μία ή περισσότερες εγγραφές μπορείτε είτε να δώσετε εντολή στο σύστημα να προσπαθήσει για ενημέρωση αμέσως είτε να διαγράψετε κάποιες παραγγελίες.
Εδώ εμφανίζονται οι ενημερωμένες παραγγελίες. Υπάρχει η ημερομηνία παραλαβής και αποστολής, καθώς και σύνδεσμοι τόσο για την παραγγελία στο eshop όσο και για την παραγγελία στο SoftOne. Οι παραγγελίες εμφανίζονται σε σελίδες των 25 και μέχρι 30 ημέρες πίσω.
Κατα την μεταφορά μιας παραγγελίας από το eshop ακολουθείται η εξής διαδικασία